منو

تاسیس مجمع قرآن و عترت (علیهم السلام) واحد خواهران در فردوس

  • بازدید: 984

حجت‌الاسلام روح الله زال فعال قرآنی و فرهنگی شهرستان از راه اندازی مجمع قرآن و عترت (علیهم السلام) واحد خواهران در فردوس خبر داد.
حجت الاسلام زال در جلسه انتخاب اعضای مجمع قرآن و عترت(علیهم السلام) در سخنانی، گفت: با توجه به اهمیت توان‌افزایی فعالان قرآن و لزوم ساماندهی فعالیت های قرآنی و فرهنگی، مجمع قرآن و عترت تشکیل می‌شود که این امر راهکار مناسبی برای توسعه فعالیت های قرآنی و فرهنگی است.
وی در ادامه به شرایط عضویت، ترکیب و ساختار وظایف اعضای مجمع قرآنیان اشاره کرد و افزود: ایجاد یک شبکه نیروی انسانی و متعهد در حوزه های مختلف قرآن، ایجاد زمینه هم اندیشی، اظهار نظر و اعلام مواضع صریح اساتید، نخبگان و چهره های موثر قرآنی و فرهنگی شهرستان در خصوص برنامه ها، سیاست ها و رویداد های قرآنی و حساسیت در برابر مسائل فرهنگی روز، بازنگری در فرآیند آموزش قرآن کریم و ارائه راهکارهای مناسب برای ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیت های قرآنی و. .. از مهم ترین اهداف تشیکل این مجمع است.
در این جلسه، طبق پیشنهاد و نظر جمعی از شرکت کنندگان، 20 نفر برای اعضای مجمع انتخاب شدند که ازاین بین خانمها منورزاده به عنوان رئیس مجمع، جوادی نائب رئیس، باصری دبیر و قیصری مسئول امور مالی و حجت الاسلام زال روحانی مجمع برای مدت یکسال به عنوان اعضای اصلی و بقیه افراد هم به عنوان عضو فعال مجمع انتخاب گردیدند.
شایان ذکر است این مجمع بصورت هفتگی جهت برنامه ریزی ، سیاستگذاری و رصد فعالیتهای قرآنی و فرهنگی شهرستان تشکیل جلسه خواهند داد.