منو

استقبال حافظان قرآن از سامانه آزمون مجازی حفظ

  • بازدید: 989

استقبال وشرکت پرشور حافظان قرآنی شهرستان از سامانه آزمونهای مجازی حفظ قرآن مایه مباهات است.

خانم باصری مدیر آموزش موسسه فرهنگی قرآن و عترت ریحانه النبی (سلام الله علیها) فردوس از استقبال خوب و شرکت پرشور حافظان قرآن شهرستان در سامانه آزمون مجازی حفظ قرآن خبر داد.

سامانه آزمونهای مجازی حفظ قرآن کریم که در سال 1395 با همت بنیاد فرهنگی المهدی (عج) شهرستان با هزینه ای بالغ بر 50.0000.000 تومان طراحی و برروی سایت mohkamat.com بارگزاری شد، به گفته و تصدیق جمعی از اساتید کشوری قرآن ،یکی از کم نظیر ترین سامانه های آزمونهای قرآنی می باشد که از امکانات فوق العاده ای برخوردار است.

در این سامانه که حافظ قرآن با نام کاربری و رمز عبور اختصاصی خود وارد سامانه می شود مجاز است در هرهفته یکبار با ورد به سامانه، در آزمون های حفظ قرآن در هر سطحی شرکت کند و در پایان با دیدن رتبه و جایگاه خود ،وضعیت پیشرفت خود را در مقایسه با سایرحافظین قرآن مورد بررسی قرار دهد.

حجت الاسلام زال مدیر بنیاد فرهنگی المهدی(عج) ضمن اشاره به ظرفیت وجود بیش از 1000 نفر حافظ قرآن در شهرستان، بستر ایجاد شده در این سامانه را با توجه به وضعیت تعطیلی مراکز و کلاسهای آموزشی در پی شیوع ویروس کرونا ، فرصتی برای مرور محفوظات حافظان قرآن دانست.

شایان ذکر است حافظان قرآن با شرکت در آزمونهای هفتگی و کسب رتبه برتر در پایان هرهفته از جوایز این طرح بهره مند می شوند.