منو

استقبال چشمگیرمردم از پویش مجازی حفظ جزء سی قرآن در ماه رمضان

  • بازدید: 1085

مدیرموسسه فرهنگی قرآن و عترت ریحانه النبی(سلام الله علیها) شهرستان فردوس از برگزاری پویش بزرگ حفظ جزء سی ام قرآن دراین شهرستان خبر داد.

رضا قربانی ، مدیرموسسه فرهنگی قرآن و عترت ریحانه النبی(سلام الله علیها) شهرستان فردوس گفت : درایام مواجهه و مقابله مردم با ویروس منحوس کرونا و ازطرفی تعطیلی جلسات و برنامه های آموزش حضوری قرآن، به منظور بهره مندی از این فرصت در خانه ماندن در ماه مبارک رمضان ،پویش بزرگ حفظ جزء سی ام قرآن کریم با شعار " درخانه می مانیم تا با حفظ قرآن از بلا ایمن باشیم " در شهرستان فردوس راه اندازی شد.

وی افزود : شهرستان فردوس دارای پتانسیل و ظرفیت بالای قرآنی درهمه رشته ها مخصوصا وجود بیش از 1000 نفر حافظ قرآن و حضور خیرین قرآنی ، یکی از شهرستانهای پیشگام درعرصه های قرآنی در استان خراسان جنوبی به شمار می رود و از این روبستر مناسبی را برای انجام فعالیتهای قرآنی فراهم نموده است.

رضا قربانی گفت : پویش بزرگ حفظ جزء سی ام قرآن کریم از سوی این موسسه و با همکاری همه ادارات و نهادها و موسسات و مراکز مردم نهاد شهرستان با هدف مانوس کردن مردم در ماه بهار قرآن  با کلام وحی و آیات روحبخش قرآن کریم و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برگزار گردید که علاقه مندان پس از پیوستن به کانال این پویش در پیام رسانهای سروش،ایتا و تلگرام به آدرس @mohkamat_com ضمن فراگیری گام به گام آموزش حفظ  جزء 30 با مفاهیم و پیامهای سور قرآنی این جزء آشنا می شوند.

وی افزود : دروس حفظ  جزء سی هرروز در کانالهای مربوطه  بارگزاری می شود و فراگیران با استماع فایلهای صوتی هرروز فقط به مدت 10 الی 15 دقیقه موفق به حفظ جزء سی ام قرآن کریم می گردند.   

مدیرموسسه فرهنگی قرآن و عترت ریحانه النبی(سلام الله علیها) شهرستان فردوس خاطر نشان کرد تا کنون از ابتدای ماه مبارک رمضان بیش از 1000 نفر به این پویش پیوسته اند که پیش بینی می شود تا پایان ماه مبارک رمضان قریب به 3000 نفر از این طرح و برنامه آموزش مجازی استقبال کنند.