منو

کارگاه مجازی دشمن شناسی بمناسبت ایام ۱۳ آبان ماه و هفته وحدت

  • بازدید: 797

کارگاه مجازی دشمن شناسی با حضور حجت الاسلام والمسلمین زال برگزار شد. این کارگاه به مناسبت ایام ۱۳ آبان ماه و هفته وحدت بصورت مجازی و در بستر آدوب کانکت برگزار گردید. 

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردوس ، کارگاه آموزشی با موضوع غرب شناسی ، دشمن شناسی با سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین زال مدیر بنیاد فرهنگی المهدی (عج) فردوس از بستر فضای مجازی و بصورت آنلاین ویژه فعالان قرآنی شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام زال در این کارگاه مجازی بیان داشتند : آشنایی با مبانی تمدن مدرن و شناخت دسیسه‌های دشمنان در عرصه جنگ‌ نرم و حرکت در راستای منویات و مطالبات مقام معظم رهبری مبنی بر آگاهی مردم از شرایط و اندیشه‌های حاکم بر جهان امروز می‌باشد.
وی با اشاره به اینکه مهمترین موضوع در مکتب پیامبر دشمن شناسی است ، خاطرنشان کرد: دشمن شناسی یکی از مهمترین اولویت ها است چرا که اگر بصیر و آگاه نباشیم فتنه و نفوذ شکل می گیرد و دشمن بر ما چیره می‌شود.
مدیر بنیاد فرهنگی المهدی (عج) فردوس تاکید کرد: در طول تاریخ آنهایی که در برابر دین خدا ایستادند افراد بی بصیرت بودند و همین افراد امیرالمومنین(ع) را خانه‌نشین کردند و در مقابل او صف آرایی کردند.
ایشان در بخش دیگری ازسخنان خود گفتند : یکی از مسائلی که در قرآن تاکید بسیاری بر آن شده است شناخت دشمن است ، چون زمانی که انسان دشمن خود را می شناسد می تواند نسبت به مقابله با آن اقدام نماید .
حجت الاسلام زال در بخشی دیگر از سخنانشان با تحلیل پرچم آمریکا ، اسرائیل و انگلیس به خصومت و دشمنی این کشورها اشاره و با بیان مطالبی فلسفه آتش کشیدن پرچم آمریکا را تبیین کردند.