منو

جلسه برنامه ریزی فعالیتهای قرآنی موسسه فرهنگی قرآن و عترت ریحانه النبی (س)

  • بازدید: 867

جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی فعالیتهای قرآنی موسسه فرهنگی قرآن و عترت ریحانه النبی (سلام الله علیها) در ترم زمستان با حضور مدیر موسسه و مسئول آموزش موسسه فرهنگی قرآن و عترت ریحانه النبی (سلام الله علیها) در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار گردید.
خانم باصری مدیرآموزش موسسه فرهنگی قرآن و عترت ریحانه النبی (سلام الله علیها) ضمن تشریح فعالیتهای موسسه ، بر پایه ریزی و ساماندهی فعالیتهای جدید و همچنین تبلیغ و اطلاع رسانی گسترده در سطح شهرستان تاکید کرد.
در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر و اشاره به پررنگ کردن فعالیتها و آموزشها در بستر فضای مجازی با توجه به شرایط موجود ، مقرر شد در خصوص تدوین و برگزاری دوره های جدید آموزشی و اطلاع رسانی گسترده ، هماهنگی با اساتید برجسته ، برگزاری دوره تربیت معلم حفظ قرآن کریم ، برگزاری مسابقات مجازی از کتب استاد فقید دکتر مدبر عزیزی ، ارسال دفترچه حفظ برای خواهران گردد.
رضا قربانی مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت ریحانه النبی (سلام الله علیها) هم از ایجاد بستر جدید و راحت برای حضور و بهره مندی فعالیتهای آموزشی فراگیران قرآنی در بستر سایت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان ویژه موسسات خبر داد.