منو

ایجادشبکه گسترده تبلیغی جامعه قرآنی فردوس

  • بازدید: 1009

رضا قربانی مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت ریحانه النبی (سلام الله علیها) فردوس از ایجاد شبکه تبلیغی گسترده به همت جامعه قرآنی خواهران فردوس خبر داد.
در جلسه کمیته فکری موسسه ریحانه النبی که باحضور حجت الاسلام زال مدیر بنیاد فرهنگی المهدی(عج)،رضا قربانی مدیر و خانم باصری مسئول آموزش موسسه برگزار گردید،راهکارهای تشکیل یک شبکه تبلیغی گسترده متشکل از جامعه قرآنی شهرستان مورد تحلیل و بررسی قرارگرفت.
رضا قربانی هدف از تشکیل این شبکه را کادر سازی و ایجاد اتحاد، انسجام و همدلی بین نیروهای قرآنی عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی و آموزش های لازم هر کدام از نیروهای این شبکه تبلیغی در آینده در مناطق مختلف شهرستان منبع خیرات و برکات فراوانی خواهند بود و فضای شهرستان را آکنده از عطر معارف و آموزه های قرآنی می نمایند.
در این جلسه مقرر شد نشست ثابت هفتگی با حضور حلقه اصلی این شبکه که نقش راهبری و هدایت کار را برعهده خواهند داشت بصورت منظم برگزار گردد.
تسویه حساب کلاس های قرآنی و مربیان،تلاش جهت جذب قرآن آموزان جدید،رسیدگی به امور جاری موسسه ،برنامه ریزی جلسه تدوین برنامه های دهه فجر از دیگر مصوبات این جلسه بود.