منو

نشست هم اندیشی اتاق فکر فرهنگی

  • بازدید: 921

نشست هم اندیشی و برنامه ریزی فعالیتهای فرهنگی با حضور اعضای اتاق فکر فرهنگی بنیاد فرهنگی المهدی (عج) در محل موسسه قرآنی ریحانه النبی فردوس برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین زال مدیر بنیاد فرهنگی المهدی عج شهرستان با تاکید بر استمرار و تداوم جلسات فرهنگی گفت:تشکیل جلسات منظم و دورهمی هفتگی اعضای اتاق فکر فرهنگی همان‌گونه که درگذشته باعث اتفاقات بزرگ و تاثیر گذار گردید،قطعا باعث خیر و برکت و بارش های فکری جدیدتری در حوزه فعالیت های فرهنگی و دینی خواهد بود.
در این جلسه اعضا به بیان نظرات و ایده های فرهنگی خود پرداختند و برنامه ریزی ویژه عید نوروز و نیمه شعبان و مخصوصاً معرفت افزایی در حوزه مهدویت در اولویت پیشنهادات افراد بود.
رضا قربانی مدیر موسسه فرهنگی ریحانة النبی هم با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ضرورت استفاده از فضای مجازی بر تشکیل شبکه گسترده اطلاع رسانی برنامه ها تاکید کرد.
وی افزود در کنار فعالیت های مجازی نباید از حضور در بین مردم و ارتباط چهره به چهره غفلت کرد.
خانم رحیمیان مسئول فرهنگی موسسه هم بر تهیه دفترچه با محتوای فرهنگی و توزیع در منازل، آموزش سفره هفت سین و کاردستی تاکید کرد.
در این جلسه مقرر شد با پرهیز ازشتابزدگی در اجرای طرح های فرهنگی با تشکیل جلسات مستمر و کار فکری بر روی ایده های فرهنگی زمینه اجرای برنامه های هدفمند و موثر صورت پذیرد.