منو

آغاز کلاس های تابستانی موسسه قرآنی ریحانه النبی (س) فردوس

  • بازدید: 761

رضا قربانی مدیرموسسه فرهنگی قرآن وعترت ریحانه النبی(سلام الله علیها) فردوس از شروع کلاس های تابستانی قرآنی این موسسه خبر داد و گفت : کلاسها از ابتدای تیر ماه آغاز شده و تا نیمه شهریور ماه ادامه دارد.
مدیر موسسه ریحانه النبی (سلام الله علیها) استقبال و ثبت نام علاقه مندان دراین دوره های آموزشی را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود در بازه زمانی ثبت نام در خرداد ماه ، قریب  به 300 نفرخواهر و برادر اعم از نونهالان،نوجوانان ،جوانان و بزرگسالان در این کلاس ها ثبت نام کردند.
رضا قربانی گفت : دوره های آموزشی روخوانی و روانخوانی،تجویدمقدماتی و عالی عملی،صوت و لحن،حفظ و تفسیر قرآن، با حضور اساتید ومربیان برجسته قرآنی شهرستان و همچنین آموزش قرآنی نونهالان با مربیگری حجت الاسلام هادی رمضانی(کارشناس و مربی تخصصی حوزه کودکان) در حال حاضر دراین موسسه درحال برگزاری است.
وی خاطر نشان کرد: فراگیران قرآنی در کنار کلاسهای قرآنی از دوره های خلاقیت شامل خوشنویسی،نقاشی،اوریگامی،نمد دوزی ،ورزشی و... و همچنین اردوهای فرهنگی با رعایت مسائل بهداشتی بهره مند می گردند.
مدیرموسسه ریحانه النبی فردوس گفت : باتوجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی،تعداد فراگیران قرآنی کلاسها بصورت محدود بسته شده و تمامی متعلمین قرآنی با ماسک و رعایت مسائل بهداشتی درکلاس ها حاضر می شوند.
قربانی با اشاره به فراهم بودن همه بسترهای آموزشی شامل حضوری،نیمه حضوری،مجازی وتلفنی در این موسسه،از کلیه علاقه مندان در همه سنین به فراگیری آموزش های قرآنی جهت ثبت نام در این کلاسها دعوت به عمل آورد.
شایان ذکر است موسسه فرهنگی قرآن و عترت ریحانه النبی(سلام الله علیها)فردوس یکی از بزرگترین و قوی ترین موسسات سطح استان به شمار می رود و تربیت قریب به 1000 نفر حافظ قرآن را در کارنامه خود دارد.