منو

نشست خواهران قرآنی ویژه برنامه های ماه رمضان

  • بازدید: 1287

برگزاری نشست صمیمانه خواهران قرآنی در آستانه ماه مبارک رمضان

نشست صمیمانه جمعی از اساتید و خواهران قرآنی موسسه فرهنگی قرآن و عترت ریحانه النبی(سلام الله علیها) فردوس به مناسبت برنامه ریزی و ساماندهی برنامه های قرآنی و فرهنگی ماه رمضان با حضور حجت الاسلام زال و رضا قربانی مدیر موسسه برگزار شد.

این نشست که در محل موسسه برگزار شد حجت الاسلام زال گفت :در وضعیت فعلی و شیوع ویروس کرونا که از آن به عنوان تهدید یاد می کنند جامعه قرآنی و فرهنگی ما می تواند با بهره گیری از برنامه های جدید آن را تبدیل به فرصت کنند.

حجت الاسلام زال مدیر بنیاد فرهنگی المهدی شهرستان از فراخوانی خواهران قرآنی و شرکت در اردوهای جهادی خبرداد و افزود قرار است با همت جهادی نیروهای قرآنی و فرهنگی در 2 هفته اول ماه رمضان عملیات برداشت گل محمدی از 5000 هزار اصله نهال صورت گیرد و سود حاصل از این کار صرف هزینه های فرهنگی و قرآنی شهرستان شود.

همچنین در این جلسه رضا قربانی ضمن تشریح طرح پویش حفظ جزء سی ام قرآن کریم بر همکاری و اطلاع رسانی این طرح توسط خواهران قرآنی به منظور فراگیر شدن و مانوس کردن مردم با کلام وحی تاکید کرد.

در پایان این نشست خواهران قرآنی به بیان نظرات و پیشنهادات خود در راستای هرچه باشکوهتر برگزار شدن برنامه های قرآنی و فرهنگی ماه رمضان پرداختند.