منو

تشریح فعالیتهای قرآنی موسسه ریحانه النبی(سلام الله علیها) دردیداربا دکتر دعایی

  • بازدید: 813

مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت ریحانه النبی (سلام الله علیها) فردوس با دکتر دعایی متولی موسسه دیدار کرد.

در این دیدار که در محل اداره تبلیغات اسلامی فردوس برگزار گردید، رضا قربانی ضمن تشکر از حمایت های مادی و معنوی دکتر دعایی متولی موسسه به تشریح فعالیتهای چند ساله موسسه پرداخت.
وی گفت با همت و پشتکار و همدلی جمعی از متخصصین و فعالان قرآنی شهرستان موسسه ریحانه النبی (سلام الله علیها) به عنوان یکی از بهترین موسسات استان در زمینه فعالیتهای منسجم و اثر گزار قرآنی به شمار می رود.
قربانی افزود: موسسه فرهنگی قرآن و عترت ریحانه النبی(سلام الله علیها) شهرستان فردوس در راستای انجام رسالت خود در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ ناب قرآن کریم در میان مردم بویژه جوانان و نوجوانان، تلاش نموده است تا با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت موجود در شهرستان، برنامه‌ها و طرح‌های قرآنی متنوعی را متناسب با نیاز مردم در شهرستان به اجرا درآورد.
وی گفت این موسسه با استفاده از تجربیات ارزشمند به دست آمده طی چندین سال با بهره گیری از ظرفیت همفکری وهم اندیشی با نخبگان و فعالان قرآنی شهرستان و نیازسنجی‌های صورت گرفته درحوزه‌های مختلف، اقدام به برنامه‌ریزی مناسب برای اجرای فعالیتهای متنوع قرآنی در طول سال نموده است که مهمترین آن‌ها ایجاد و تقویت زیرساخت‌های لازم برای انجام برنامه‌های قرآنی مختلف در سه حوزه «آموزشی»، «تبلیغی و ترویجی» و «حمایتی و نظارتی» می باشد.


دکتر دعایی متولی موسسه ریحانه النبی (سلام الله علیها) ضمن تشکر از زحمات مدیر و کارکنان موسسه در طول چند سال اخیر، بر جهت گرفتن و ساماندهی فعالیتهای قرآنی موسسه در راستای رسیدن به هدف غایی یعنی تربیت قرآنی و اسلامی شدن سبک زندگی مردم تاکید کرد.
در این نشست صمیمی قرار شد سند چشم اندازی جهت پیشبرد اهداف قرآنی موسسه بصورت مکتوب تنظیم گردد.